våra Guider

Ladda gärna ner våra insiktsfulla guider nedan.
Från halvsmarta botar till intelligenta hjälpredor: Hur långt har chattbotarna kommit?

I vilken utsträckning används chattbotar idag och hur bra är kvalitén egentligen? Redway har gjort en undersökning för att ta tempen på just detta.

Redway_kontaktcenterplattform

Står ni inför att köpa in en ny kontaktcenterplattform? Behöver ni tips, råd och inspiration kring hur ni kan gå tillväga och vad som är viktigt att tänka på för att hitta rätt lösning?

Redway_Nyckeltal_Kundservice

Nyckeltal eller KPI:er är på många sätt tätt
förknippade med kundservice. Men vad man tänka på när ni sätter upp och implementerar
nyckeltal i en verksamhet?

Redway_Mäta_Kundupplevelsen

Att sätta kunden och kundupplevelsen i fokus är en framgångsfaktor för alla företag och organisationer som vill förbättra sin tillväxt och lönsamhet. Men hur mäter man kundupplevensen?

Redway_guide_bygga_framgångsrik_kundservice

Hur bygger man egentligen upp en framgångsrik kundservice från scratch, och vad är viktigast att tänka på? Vi på Redway har listat områden att fokusera på samt ett antal frågeställningar som kan guida er längs vägen.